Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben |
Authors: | Hari, Jürg |
Published in: | Markt und Innovation |
Editors of the parent work: | Pfeiffer, Rolf Pult, Ingeborg |
Page(s): | 107 |
Pages to: | 120 |
Issue Date: | 2007 |
Series: | IMI - Schriftenreihe |
Series volume: | 1 |
Publisher / Ed. Institution: | vdf Hochschulverlag |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-7281-3160-7 |
Language: | German |
Subjects: | Innovation; Marketing; Markt; Schweiz |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16140 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hari, J. (2007). Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben. In R. Pfeiffer & I. Pult (eds.), Markt und Innovation (pp. 107–120). vdf Hochschulverlag.
Hari, J. (2007) ‘Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben’, in R. Pfeiffer and I. Pult (eds) Markt und Innovation. Zürich: vdf Hochschulverlag, pp. 107–120.
J. Hari, “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben,” in Markt und Innovation, R. Pfeiffer and I. Pult, Eds. Zürich: vdf Hochschulverlag, 2007, pp. 107–120.
HARI, Jürg, 2007. Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben. In: Rolf PFEIFFER und Ingeborg PULT (Hrsg.), Markt und Innovation. Zürich: vdf Hochschulverlag. S. 107–120. ISBN 978-3-7281-3160-7
Hari, Jürg. 2007. “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben.” In Markt und Innovation, edited by Rolf Pfeiffer and Ingeborg Pult, 107–20. Zürich: vdf Hochschulverlag.
Hari, Jürg. “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben.” Markt und Innovation, edited by Rolf Pfeiffer and Ingeborg Pult, vdf Hochschulverlag, 2007, pp. 107–20.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.