Publication type: Conference other
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie
Authors: Kohlstock, Barbara
Müller Werder, Claude
Proceedings: Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012
Conference details: Herbsttagung der Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Giessen, Deutschland, 1.-2. Oktober 2012
Issue Date: 2012
Language: German
Subject (DDC): 370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16158
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kohlstock, B., & Müller Werder, C. (2012). Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie. Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
Kohlstock, B. and Müller Werder, C. (2012) ‘Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie’, in Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
B. Kohlstock and C. Müller Werder, “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie,” in Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012, 2012.
KOHLSTOCK, Barbara und Claude MÜLLER WERDER, 2012. Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie. In: Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012. Conference presentation. 2012
Kohlstock, Barbara, and Claude Müller Werder. 2012. “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie.” Conference presentation. In Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
Kohlstock, Barbara, and Claude Müller Werder. “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie.” Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012, 2012.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.