Publication type: | Conference other |
Type of review: | Peer review (abstract) |
Title: | Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie |
Authors: | Kohlstock, Barbara Müller Werder, Claude |
Proceedings: | Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012 |
Conference details: | Herbsttagung der Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Giessen, Deutschland, 1.-2. Oktober 2012 |
Issue Date: | 2012 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16158 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kohlstock, B., & Müller Werder, C. (2012). Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie. Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
Kohlstock, B. and Müller Werder, C. (2012) ‘Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie’, in Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
B. Kohlstock and C. Müller Werder, “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie,” in Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012, 2012.
KOHLSTOCK, Barbara und Claude MÜLLER WERDER, 2012. Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie. In: Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012. Conference presentation. 2012
Kohlstock, Barbara, and Claude Müller Werder. 2012. “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie.” Conference presentation. In Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012.
Kohlstock, Barbara, and Claude Müller Werder. “Führt Kontrollorientierung zu effektiverer Schule? : eine Analyse aus Sicht der modernen ökonomischen Theorie.” Mixed Modes of Governance in Education, Kommission Bildungsorganisation, Bildungsplanung, Bildungsrecht (KBBB), Justus-Liebig-Universität, Giessen, 1.-2. Oktober 2012, 2012.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.