Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?
Authors: Hari, Jürg
Lutz, Jacqueline
Published in: Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz
Volume(Issue): 2006
Page(s): 36
Pages to: 37
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: Galledia
Language: German
Subjects: Kundenwert; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16165
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Hari, J., & Lutz, J. (2006). Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials? Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2006, 36–37.
Hari, J. and Lutz, J. (2006) ‘Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?’, Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2006, pp. 36–37.
J. Hari and J. Lutz, “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?,” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2006, pp. 36–37, 2006.
HARI, Jürg und Jacqueline LUTZ, 2006. Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials? Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz. 2006. Bd. 2006, S. 36–37
Hari, Jürg, and Jacqueline Lutz. 2006. “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz 2006: 36–37.
Hari, Jürg, and Jacqueline Lutz. “Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2006, 2006, pp. 36–37.


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