Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen |
Authors: | Hari, Jürg Zumsteg, David |
Published in: | KMU Magazin |
Volume(Issue): | 2005 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 42 |
Pages to: | 45 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Horn |
ISSN: | 1424-7119 |
Language: | German |
Subjects: | Kundenwert; Marketing |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16168 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hari, J., & Zumsteg, D. (2005). Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen. KMU Magazin, 2005(3), 42–45.
Hari, J. and Zumsteg, D. (2005) ‘Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen’, KMU Magazin, 2005(3), pp. 42–45.
J. Hari and D. Zumsteg, “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen,” KMU Magazin, vol. 2005, no. 3, pp. 42–45, 2005.
HARI, Jürg und David ZUMSTEG, 2005. Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen. KMU Magazin. 2005. Bd. 2005, Nr. 3, S. 42–45
Hari, Jürg, and David Zumsteg. 2005. “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen.” KMU Magazin 2005 (3): 42–45.
Hari, Jürg, and David Zumsteg. “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen.” KMU Magazin, vol. 2005, no. 3, 2005, pp. 42–45.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.