Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken |
Authors: | Waller, Gregor |
Conference details: | „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013 |
Issue Date: | 6-Apr-2013 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/1780 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Waller, G. (2013, April 6). Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken. „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013.
Waller, G. (2013) ‘Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken’, in „Was geht ab im Netz?”, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013.
G. Waller, “Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken,” in „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013, Apr. 2013.
WALLER, Gregor, 2013. Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken. In: „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013. Conference presentation. 6 April 2013
Waller, Gregor. 2013. “Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken.” Conference presentation. In „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013.
Waller, Gregor. “Soziale Medien in der Welt von Jugendlichen : Nutzung - Chancen und Risiken.” „Was geht ab im Netz?“, Bildungsdirektion Kanton Zürich, Zürich, 6. April 2013, 2013.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.