Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb
Authors: Zumstein, Darius
Sänger, Ulf
et. al: No
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2016
Issue: 5
Page(s): 82
Pages to: 83
Issue Date: 2016
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Other identifiers: https://ikm-hslu.ch/ikm-blog/2016/06/07/digitalisierung-staerkt-den-direktvertrieb/
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Im Zuge der digitalen Transformation gewinnen direkte und einstufige Vertriebswege sowie die Vertikalisierung an Bedeutung. Folgender Artikel zeigt auf, warum die Steuerung der Verkaufskanäle komplexer geworden ist und wie Onlineshop und Services die Vertriebsstrukturen verändern.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18647
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zumstein, D., & Sänger, U. (2016). Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb. Marketing & Kommunikation, 2016(5), 82–83.
Zumstein, D. and Sänger, U. (2016) ‘Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb’, Marketing & Kommunikation, 2016(5), pp. 82–83.
D. Zumstein and U. Sänger, “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb,” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 5, pp. 82–83, 2016.
ZUMSTEIN, Darius und Ulf SÄNGER, 2016. Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb. Marketing & Kommunikation. 2016. Bd. 2016, Nr. 5, S. 82–83
Zumstein, Darius, and Ulf Sänger. 2016. “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb.” Marketing & Kommunikation 2016 (5): 82–83.
Zumstein, Darius, and Ulf Sänger. “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb.” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 5, 2016, pp. 82–83.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.