Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb |
Authors: | Zumstein, Darius Sänger, Ulf |
et. al: | No |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 2016 |
Issue: | 5 |
Page(s): | 82 |
Pages to: | 83 |
Issue Date: | 2016 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Other identifiers: | https://ikm-hslu.ch/ikm-blog/2016/06/07/digitalisierung-staerkt-den-direktvertrieb/ |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Im Zuge der digitalen Transformation gewinnen direkte und einstufige Vertriebswege sowie die Vertikalisierung an Bedeutung. Folgender Artikel zeigt auf, warum die Steuerung der Verkaufskanäle komplexer geworden ist und wie Onlineshop und Services die Vertriebsstrukturen verändern. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18647 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zumstein, D., & Sänger, U. (2016). Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb. Marketing & Kommunikation, 2016(5), 82–83.
Zumstein, D. and Sänger, U. (2016) ‘Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb’, Marketing & Kommunikation, 2016(5), pp. 82–83.
D. Zumstein and U. Sänger, “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb,” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 5, pp. 82–83, 2016.
ZUMSTEIN, Darius und Ulf SÄNGER, 2016. Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb. Marketing & Kommunikation. 2016. Bd. 2016, Nr. 5, S. 82–83
Zumstein, Darius, and Ulf Sänger. 2016. “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb.” Marketing & Kommunikation 2016 (5): 82–83.
Zumstein, Darius, and Ulf Sänger. “Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb.” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 5, 2016, pp. 82–83.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.