Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Psychologie der digitalen Transformation
Authors: Zirkler, Michael
et. al: No
Conference details: Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019
Issue Date: 22-Nov-2019
Language: German
Subject (DDC): 158: Applied psychology
371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19401
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zirkler, M. (2019, November 22). Psychologie der digitalen Transformation. Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
Zirkler, M. (2019) ‘Psychologie der digitalen Transformation’, in Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
M. Zirkler, “Psychologie der digitalen Transformation,” in Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019, Nov. 2019.
ZIRKLER, Michael, 2019. Psychologie der digitalen Transformation. In: Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019. Conference presentation. 22 November 2019
Zirkler, Michael. 2019. “Psychologie der digitalen Transformation.” Conference presentation. In Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
Zirkler, Michael. “Psychologie der digitalen Transformation.” Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019, 2019.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.