Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Psychologie der digitalen Transformation |
Authors: | Zirkler, Michael |
et. al: | No |
Conference details: | Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019 |
Issue Date: | 22-Nov-2019 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 158: Applied psychology 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19401 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zirkler, M. (2019, November 22). Psychologie der digitalen Transformation. Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
Zirkler, M. (2019) ‘Psychologie der digitalen Transformation’, in Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
M. Zirkler, “Psychologie der digitalen Transformation,” in Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019, Nov. 2019.
ZIRKLER, Michael, 2019. Psychologie der digitalen Transformation. In: Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019. Conference presentation. 22 November 2019
Zirkler, Michael. 2019. “Psychologie der digitalen Transformation.” Conference presentation. In Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019.
Zirkler, Michael. “Psychologie der digitalen Transformation.” Durch Digitale Transformation den Lernerfolg an Schulen erhöhen, 22. November 2019, 2019.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.