Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Die Stellenanzeige im Fokus
Authors: Scheidegger, Nicoline
Hannich, Frank
et. al: No
Published in: Personal Schweiz
Volume(Issue): 2020
Issue: 3
Page(s): 22
Pages to: 23
Issue Date: Apr-2020
Publisher / Ed. Institution: WEKA
ISSN: 1664-5693
Language: German
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
Abstract: Stellenanzeigen sind ein zentrales Element des Employer Brandings. Bezüglich Vermittlung positiver Emotionen, attraktiver und zeitgemässer Angebotsgestaltung sowie einfacher Lesbarkeit sind die Stellenanzeigen auf dem Schweizer Stellenmarkt ausbaufähig.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20214
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Institute of Marketing Management (IMM)
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Scheidegger, N., & Hannich, F. (2020). Die Stellenanzeige im Fokus. Personal Schweiz, 2020(3), 22–23.
Scheidegger, N. and Hannich, F. (2020) ‘Die Stellenanzeige im Fokus’, Personal Schweiz, 2020(3), pp. 22–23.
N. Scheidegger and F. Hannich, “Die Stellenanzeige im Fokus,” Personal Schweiz, vol. 2020, no. 3, pp. 22–23, Apr. 2020.
SCHEIDEGGER, Nicoline und Frank HANNICH, 2020. Die Stellenanzeige im Fokus. Personal Schweiz. April 2020. Bd. 2020, Nr. 3, S. 22–23
Scheidegger, Nicoline, and Frank Hannich. 2020. “Die Stellenanzeige im Fokus.” Personal Schweiz 2020 (3): 22–23.
Scheidegger, Nicoline, and Frank Hannich. “Die Stellenanzeige im Fokus.” Personal Schweiz, vol. 2020, no. 3, Apr. 2020, pp. 22–23.


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