Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | No review |
Title: | Im Fluss durch die Organisation |
Authors: | Angerer, Alfred |
et. al: | No |
Published in: | Führen und Wirtschaften im Krankenhaus |
Volume(Issue): | 2020 |
Issue: | 4 |
Page(s): | 380 |
Issue Date: | 2020 |
Publisher / Ed. Institution: | Bibliomed-Verlag |
ISSN: | 0175-4548 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 362.11: Hospitals and related institutions |
Abstract: | Viele Reha-Kliniken wünschen sich bessere Prozesse. Sie sind sich jedoch über den möglichen Weg dahin im Unklaren. Während bei Krankenhäusern Lean Management kontinuierlich an Popularität gewinnt, sind Reha-Einrichtungen bei diesem Thema zurückhaltend. Mit dieser Zurückhaltung verschenken sie jedoch große Potenziale. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21240 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Winterthur Institute of Health Economics (WIG) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Angerer, A. (2020). Im Fluss durch die Organisation. Führen und Wirtschaften im Krankenhaus, 2020(4), 380.
Angerer, A. (2020) ‘Im Fluss durch die Organisation’, Führen und Wirtschaften im Krankenhaus, 2020(4), p. 380.
A. Angerer, “Im Fluss durch die Organisation,” Führen und Wirtschaften im Krankenhaus, vol. 2020, no. 4, p. 380, 2020.
ANGERER, Alfred, 2020. Im Fluss durch die Organisation. Führen und Wirtschaften im Krankenhaus. 2020. Bd. 2020, Nr. 4, S. 380
Angerer, Alfred. 2020. “Im Fluss durch die Organisation.” Führen und Wirtschaften im Krankenhaus 2020 (4): 380.
Angerer, Alfred. “Im Fluss durch die Organisation.” Führen und Wirtschaften im Krankenhaus, vol. 2020, no. 4, 2020, p. 380.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.