Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-22303
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Laube, Patrick | - |
dc.contributor.author | Rahn, Hanno | - |
dc.contributor.author | Bakogiannis, Nikolaos | - |
dc.contributor.author | Eitzenberger, Florian | - |
dc.contributor.author | Thimm, Tatjana | - |
dc.contributor.author | Leuschen, Lara | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T08:48:34Z | - |
dc.date.available | 2021-04-22T08:48:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://www.inuas.org/wp-content/uploads/2021/03/INUAS2021_Book-of-Abstract_FINAL.pdf | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22303 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | HM Hochschule München | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 306: Kultur | de_CH |
dc.title | Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion | de_CH |
dc.type | Konferenz: Poster | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Life Sciences und Facility Management | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Umwelt und Natürliche Ressourcen (IUNR) | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Zentrum für Kulturmanagement (ZKM) | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-22303 | - |
zhaw.conference.details | INUAS Konferenz 2021 "Urbane Transformationen: Ressourcen", Online, 3.-5. März 2021 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 305 | de_CH |
zhaw.pages.start | 304 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
zhaw.title.proceedings | Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021 | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
zhaw.display.portrait | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021_Laube-etal_Cultural-Mapping-Bodenseeregion.pdf | 243.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Laube, P., Rahn, H., Bakogiannis, N., Eitzenberger, F., Thimm, T., & Leuschen, L. (2021). Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion [Conference poster]. Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021, 304–305. https://doi.org/10.21256/zhaw-22303
Laube, P. et al. (2021) ‘Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion’, in Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021. HM Hochschule München, pp. 304–305. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-22303.
P. Laube, H. Rahn, N. Bakogiannis, F. Eitzenberger, T. Thimm, and L. Leuschen, “Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion,” in Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021, 2021, pp. 304–305. doi: 10.21256/zhaw-22303.
LAUBE, Patrick, Hanno RAHN, Nikolaos BAKOGIANNIS, Florian EITZENBERGER, Tatjana THIMM und Lara LEUSCHEN, 2021. Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion. In: Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021 [online]. Conference poster. HM Hochschule München. 2021. S. 304–305. Verfügbar unter: https://www.inuas.org/wp-content/uploads/2021/03/INUAS2021_Book-of-Abstract_FINAL.pdf
Laube, Patrick, Hanno Rahn, Nikolaos Bakogiannis, Florian Eitzenberger, Tatjana Thimm, and Lara Leuschen. 2021. “Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion.” Conference poster. In Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021, 304–5. HM Hochschule München. https://doi.org/10.21256/zhaw-22303.
Laube, Patrick, et al. “Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der Bodenseeregion.” Book of Abstracts INUAS Konferenz 2021, HM Hochschule München, 2021, pp. 304–5, https://doi.org/10.21256/zhaw-22303.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.