Publication type: Book part
Type of review: Peer review (publication)
Title: Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung
Authors: Nay, Yv E.
et. al: No
Published in: Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven
Editors of the parent work: Chamakalayil, Lalitha
Ivanova-Chessex, Oxana
Leutwyler, Bruno
Scharathow, Wiebke
Page(s): 237
Pages to: 255
Issue Date: 2021
Publisher / Ed. Institution: Beltz Juventa
Publisher / Ed. Institution: Weinheim
ISBN: 978-3-7799-6219-9
Language: German
Subjects: Familienforschung; Queere Familie; Regenbogenfamilie; LGBTQ; Gender
Subject (DDC): 306.8: Family sociology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24111
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Management and Social Policy (ISM)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Nay, Y. E. (2021). Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung. In L. Chamakalayil, O. Ivanova-Chessex, B. Leutwyler, & W. Scharathow (eds.), Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven (pp. 237–255). Beltz Juventa.
Nay, Y.E. (2021) ‘Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung’, in L. Chamakalayil et al. (eds) Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 237–255.
Y. E. Nay, “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung,” in Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, L. Chamakalayil, O. Ivanova-Chessex, B. Leutwyler, and W. Scharathow, Eds. Weinheim: Beltz Juventa, 2021, pp. 237–255.
NAY, Yv E., 2021. Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung. In: Lalitha CHAMAKALAYIL, Oxana IVANOVA-CHESSEX, Bruno LEUTWYLER und Wiebke SCHARATHOW (Hrsg.), Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven. Weinheim: Beltz Juventa. S. 237–255. ISBN 978-3-7799-6219-9
Nay, Yv E. 2021. “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung.” In Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, edited by Lalitha Chamakalayil, Oxana Ivanova-Chessex, Bruno Leutwyler, and Wiebke Scharathow, 237–55. Weinheim: Beltz Juventa.
Nay, Yv E. “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung.” Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, edited by Lalitha Chamakalayil et al., Beltz Juventa, 2021, pp. 237–55.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.