Publication type: | Book part |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung |
Authors: | Nay, Yv E. |
et. al: | No |
Published in: | Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven |
Editors of the parent work: | Chamakalayil, Lalitha Ivanova-Chessex, Oxana Leutwyler, Bruno Scharathow, Wiebke |
Page(s): | 237 |
Pages to: | 255 |
Issue Date: | 2021 |
Publisher / Ed. Institution: | Beltz Juventa |
Publisher / Ed. Institution: | Weinheim |
ISBN: | 978-3-7799-6219-9 |
Language: | German |
Subjects: | Familienforschung; Queere Familie; Regenbogenfamilie; LGBTQ; Gender |
Subject (DDC): | 306.8: Family sociology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24111 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Management and Social Policy (ISM) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Nay, Y. E. (2021). Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung. In L. Chamakalayil, O. Ivanova-Chessex, B. Leutwyler, & W. Scharathow (eds.), Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven (pp. 237–255). Beltz Juventa.
Nay, Y.E. (2021) ‘Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung’, in L. Chamakalayil et al. (eds) Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 237–255.
Y. E. Nay, “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung,” in Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, L. Chamakalayil, O. Ivanova-Chessex, B. Leutwyler, and W. Scharathow, Eds. Weinheim: Beltz Juventa, 2021, pp. 237–255.
NAY, Yv E., 2021. Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung. In: Lalitha CHAMAKALAYIL, Oxana IVANOVA-CHESSEX, Bruno LEUTWYLER und Wiebke SCHARATHOW (Hrsg.), Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven. Weinheim: Beltz Juventa. S. 237–255. ISBN 978-3-7799-6219-9
Nay, Yv E. 2021. “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung.” In Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, edited by Lalitha Chamakalayil, Oxana Ivanova-Chessex, Bruno Leutwyler, and Wiebke Scharathow, 237–55. Weinheim: Beltz Juventa.
Nay, Yv E. “Wissensproduktion und Demokratie in pädagogischen Institutionen : eine Zeitdiagnose aus der Perspektive intersektionaler queer-trans*feministischer Familienforschung.” Eltern und pädagogische Institutionen : macht- und ungleichheitskritische Perspektiven, edited by Lalitha Chamakalayil et al., Beltz Juventa, 2021, pp. 237–55.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.