Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens
Authors: Graf, Sandro
Rüeger, Brian
et. al: No
Published in: Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren
Editors of the parent work: Rüeger, Brian
Merdzanovic, Adis
Wyss, Saskia
Page(s): 286
Pages to: 289
Issue Date: 2022
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-356-4
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24741
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Graf, S., & Rüeger, B. (2022). Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In B. Rüeger, A. Merdzanovic, & S. Wyss (eds.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren (pp. 286–289). Versus.
Graf, S. and Rüeger, B. (2022) ‘Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens’, in B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss (eds) Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus, pp. 286–289.
S. Graf and B. Rüeger, “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens,” in Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss, Eds. Zürich: Versus, 2022, pp. 286–289.
GRAF, Sandro und Brian RÜEGER, 2022. Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In: Brian RÜEGER, Adis MERDZANOVIC und Saskia WYSS (Hrsg.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus. S. 286–289. ISBN 978-3-03909-356-4
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. 2022. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” In Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger, Adis Merdzanovic, and Saskia Wyss, 286–89. Zürich: Versus.
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger et al., Versus, 2022, pp. 286–89.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.