Publication type: | Book |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit |
et. al: | No |
Editors: | Bischoff-Pabst, Stefanie Knoll, Alex |
Issue Date: | 2022 |
Series: | Zeitschrift für Soziologie der Erziehung und Sozialisation |
Series volume: | 40(4) |
Publisher / Ed. Institution: | Beltz Juventa |
Publisher / Ed. Institution: | Weinheim |
Language: | German |
Subject (DDC): | 306.8: Family sociology 370: Education |
Further description: | Themenheft |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25962 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Bischoff-Pabst, S., & Knoll, A. (2022). Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit. Beltz Juventa.
Bischoff-Pabst, S. and Knoll, A. (eds) (2022) Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit. Weinheim: Beltz Juventa.
S. Bischoff-Pabst and A. Knoll, Eds., Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit. Weinheim: Beltz Juventa, 2022.
BISCHOFF-PABST, Stefanie und Alex KNOLL (Hrsg.), 2022. Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit, 2022. Weinheim: Beltz Juventa
Bischoff-Pabst, Stefanie, and Alex Knoll, eds. 2022. Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit. Weinheim: Beltz Juventa.
Bischoff-Pabst, Stefanie, and Alex Knoll, editors. Eltern im Fokus pädagogischer Institutionen : Beobachtung, Zugriff und Widerständigkeit. Beltz Juventa, 2022.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.