Publication type: Conference paper
Type of review: Not specified
Title: Zielgruppendifferenzierte Elternbildung
Authors: Knoll, Alex
et. al: No
Conference details: Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019
Issue Date: 24-May-2019
Language: German
Subject (DDC): 370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27093
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Knoll, A. (2019, May 24). Zielgruppendifferenzierte Elternbildung. Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019.
Knoll, A. (2019) ‘Zielgruppendifferenzierte Elternbildung’, in Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019.
A. Knoll, “Zielgruppendifferenzierte Elternbildung,” in Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019, May 2019.
KNOLL, Alex, 2019. Zielgruppendifferenzierte Elternbildung. In: Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019. Conference paper. 24 Mai 2019
Knoll, Alex. 2019. “Zielgruppendifferenzierte Elternbildung.” Conference paper. In Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019.
Knoll, Alex. “Zielgruppendifferenzierte Elternbildung.” Sektionstagung der Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit der DGfE, Lüneburg, Deutschland, 23.-25. Mai 2019, 2019.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.