Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung |
Authors: | von Wyl, Agnes |
et. al: | No |
Conference details: | Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022 |
Issue Date: | 13-Jul-2022 |
Language: | German |
Subjects: | Digitale Kommunikation; Kindliche Entwicklung |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27126 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
von Wyl, A. (2022, July 13). Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung. Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022.
von Wyl, A. (2022) ‘Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung’, in Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022.
A. von Wyl, “Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung,” in Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022, Jul. 2022.
VON WYL, Agnes, 2022. Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung. In: Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022. Conference presentation. 13 Juli 2022
von Wyl, Agnes. 2022. “Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung.” Conference presentation. In Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022.
von Wyl, Agnes. “Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklung.” Arbeitskreis «Seelische Gesundheit von Kindern und Jugendlichen», München, 13. Juli 2022, 2022.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.