Publication type: | Conference paper |
Type of review: | Peer review (abstract) |
Title: | Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? |
Authors: | Knoll, Alex |
et. al: | No |
Conference details: | Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015 |
Issue Date: | 26-Mar-2015 |
Publisher / Ed. Institution: | Universität Augsburg |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education 430: German |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27137 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Knoll, A. (2015, March 26). Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015.
Knoll, A. (2015) ‘Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?’, in Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Universität Augsburg.
A. Knoll, “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?,” in Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015, Mar. 2015.
KNOLL, Alex, 2015. Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? In: Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Conference paper. Universität Augsburg. 26 März 2015
Knoll, Alex. 2015. “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?” Conference paper. In Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Universität Augsburg.
Knoll, Alex. “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?” Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015, Universität Augsburg, 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.