Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)
Authors: Borghoff, Birgitta
DOI: 10.21256/zhaw-4093
Published in: KM - das Magazin von Kulturmanagement Network
Volume(Issue): 2014
Issue: 86
Page(s): 31
Pages to: 32
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: KM Kulturmanagement Network
Publisher / Ed. Institution: Weimar
ISSN: 1610-2371
1863-9666
Language: German
Subjects: Musik; Change Management; Kultur; Branding
Subject (DDC): 306: Culture
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2726
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Arts Management (ZKM)
Published as part of the ZHAW project: Aufbau und Entwicklung des Kulturmanagement Network in der Region Schweiz
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014_Borghoff_Change Management im Kulturbetrieb_Inteview_KM-Network.pdf153.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Borghoff, B. (2014). Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Borghoff, B. (2014) ‘Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), pp. 31–32. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
B. Borghoff, “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO),” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, pp. 31–32, 2014, doi: 10.21256/zhaw-4093.
BORGHOFF, Birgitta, 2014. Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2014. Bd. 2014, Nr. 86, S. 31–32. DOI 10.21256/zhaw-4093
Borghoff, Birgitta. 2014. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2014 (86): 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Borghoff, Birgitta. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, 2014, pp. 31–32, https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.