Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO) |
Authors: | Borghoff, Birgitta |
DOI: | 10.21256/zhaw-4093 |
Published in: | KM - das Magazin von Kulturmanagement Network |
Volume(Issue): | 2014 |
Issue: | 86 |
Page(s): | 31 |
Pages to: | 32 |
Issue Date: | 2014 |
Publisher / Ed. Institution: | KM Kulturmanagement Network |
Publisher / Ed. Institution: | Weimar |
ISSN: | 1610-2371 1863-9666 |
Language: | German |
Subjects: | Musik; Change Management; Kultur; Branding |
Subject (DDC): | 306: Culture 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2726 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Arts Management (ZKM) |
Published as part of the ZHAW project: | Aufbau und Entwicklung des Kulturmanagement Network in der Region Schweiz |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2014_Borghoff_Change Management im Kulturbetrieb_Inteview_KM-Network.pdf | 153.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Borghoff, B. (2014). Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Borghoff, B. (2014) ‘Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), pp. 31–32. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
B. Borghoff, “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO),” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, pp. 31–32, 2014, doi: 10.21256/zhaw-4093.
BORGHOFF, Birgitta, 2014. Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2014. Bd. 2014, Nr. 86, S. 31–32. DOI 10.21256/zhaw-4093
Borghoff, Birgitta. 2014. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2014 (86): 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Borghoff, Birgitta. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, 2014, pp. 31–32, https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.