Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen
Authors: Hollenstein, Lea
Haag, Aurelia
et. al: No
Conference details: Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022
Issue Date: 17-Jun-2022
Language: German
Subjects: Soziokratie; Schule
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
658.402: Internal organization
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27453
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Management and Social Policy (ISM)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hollenstein, L., & Haag, A. (2022, June 17). Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen. Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022.
Hollenstein, L. and Haag, A. (2022) ‘Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen’, in Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022.
L. Hollenstein and A. Haag, “Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen,” in Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022, Jun. 2022.
HOLLENSTEIN, Lea und Aurelia HAAG, 2022. Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen. In: Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022. Conference presentation. 17 Juni 2022
Hollenstein, Lea, and Aurelia Haag. 2022. “Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen.” Conference presentation. In Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022.
Hollenstein, Lea, and Aurelia Haag. “Soziokratie & Bildung - Mitbestimmung in Schulen und Fachhochschulen.” Soziokratie in der Praxis 3, Dornbirn, Österreich, 17. Juni 2022, 2022.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.