Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende
Authors: Helfenstein, Nicole
Butz, Andreas
Javet, Fabienne
Kita, Zuzannna
et. al: No
Conference details: Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022
Issue Date: 23-Jun-2022
Language: German
Subjects: Hochschullehre; Evaluation; Unterricht
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27734
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Helfenstein, N., Butz, A., Javet, F., & Kita, Z. (2022, June 23). Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende. Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022.
Helfenstein, N. et al. (2022) ‘Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende’, in Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022.
N. Helfenstein, A. Butz, F. Javet, and Z. Kita, “Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende,” in Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022, Jun. 2022.
HELFENSTEIN, Nicole, Andreas BUTZ, Fabienne JAVET und Zuzannna KITA, 2022. Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende. In: Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022. Conference presentation. 23 Juni 2022
Helfenstein, Nicole, Andreas Butz, Fabienne Javet, and Zuzannna Kita. 2022. “Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende.” Conference presentation. In Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022.
Helfenstein, Nicole, et al. “Unterrichtsrückmeldung : ein Methodenkoffer für Dozierende.” Assessment for Learning Tagung, Bern, Schweiz, 23. Juni 2022, 2022.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.