Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Digitales Wohlbefinden |
Authors: | Süss, Daniel Skirgaila, Patricia |
et. al: | No |
Published in: | Schüler : Wissen für Lehrer |
Volume(Issue): | 2023 |
Page(s): | 24 |
Pages to: | 26 |
Issue Date: | 2023 |
Publisher / Ed. Institution: | Friedrich |
ISSN: | 0949-2852 |
Language: | German |
Subjects: | Digitales Wohlbefinden; Jugend; Schule; Digitalisierung |
Subject (DDC): | 302.23: Media 305: Groups (age, origine, gender, income) |
Abstract: | Jugendliche schätzen es, sich – per Smartphone – in digitalen Umgebungen auszutauschen und zu erproben. Eine Studie zeigt Strategien, mit denen einige die ständige Erreichbarkeit und Dauerpräsenz sozialer Medien abfedern und analoge wie digitale Erfahrungen verknüpfen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/28984 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D., & Skirgaila, P. (2023). Digitales Wohlbefinden. Schüler : Wissen für Lehrer, 2023, 24–26.
Süss, D. and Skirgaila, P. (2023) ‘Digitales Wohlbefinden’, Schüler : Wissen für Lehrer, 2023, pp. 24–26.
D. Süss and P. Skirgaila, “Digitales Wohlbefinden,” Schüler : Wissen für Lehrer, vol. 2023, pp. 24–26, 2023.
SÜSS, Daniel und Patricia SKIRGAILA, 2023. Digitales Wohlbefinden. Schüler : Wissen für Lehrer. 2023. Bd. 2023, S. 24–26
Süss, Daniel, and Patricia Skirgaila. 2023. “Digitales Wohlbefinden.” Schüler : Wissen für Lehrer 2023: 24–26.
Süss, Daniel, and Patricia Skirgaila. “Digitales Wohlbefinden.” Schüler : Wissen für Lehrer, vol. 2023, 2023, pp. 24–26.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.