Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-29994
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos
Authors: Alder, Markus
Camathias, Carin
et. al: No
DOI: 10.21256/zhaw-29994
Extent: 23
Issue Date: Nov-2023
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29994
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Alder-Camathias_Teaching-Guide-Lernvideos.pdf1.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Alder, M., & Camathias, C. (2023). Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-29994
Alder, M. and Camathias, C. (2023) Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-29994.
M. Alder and C. Camathias, “Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, Nov. 2023. doi: 10.21256/zhaw-29994.
ALDER, Markus und Carin CAMATHIAS, 2023. Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Alder, Markus, and Carin Camathias. 2023. “Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-29994.
Alder, Markus, and Carin Camathias. Gestaltung von Lerninhalten mit Talking-Head-Lernvideos. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Nov. 2023, https://doi.org/10.21256/zhaw-29994.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.