Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Kann Schulleitung zugleich Coach sein? |
Authors: | Lippmann, Eric |
et. al: | No |
Published in: | Pädagogische Führung |
Volume(Issue): | 2019 |
Issue: | 6 |
Page(s): | 228 |
Pages to: | 230 |
Issue Date: | 2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Carl Link |
ISSN: | 0939-0413 |
Language: | German |
Subjects: | Schule; Coaching; Schulleitung; Personalmanagement |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/30840 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Lippmann, E. (2019). Kann Schulleitung zugleich Coach sein? Pädagogische Führung, 2019(6), 228–230.
Lippmann, E. (2019) ‘Kann Schulleitung zugleich Coach sein?’, Pädagogische Führung, 2019(6), pp. 228–230.
E. Lippmann, “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?,” Pädagogische Führung, vol. 2019, no. 6, pp. 228–230, 2019.
LIPPMANN, Eric, 2019. Kann Schulleitung zugleich Coach sein? Pädagogische Führung. 2019. Bd. 2019, Nr. 6, S. 228–230
Lippmann, Eric. 2019. “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?” Pädagogische Führung 2019 (6): 228–30.
Lippmann, Eric. “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?” Pädagogische Führung, vol. 2019, no. 6, 2019, pp. 228–30.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.