Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Kann Schulleitung zugleich Coach sein?
Authors: Lippmann, Eric
et. al: No
Published in: Pädagogische Führung
Volume(Issue): 2019
Issue: 6
Page(s): 228
Pages to: 230
Issue Date: 2019
Publisher / Ed. Institution: Carl Link
ISSN: 0939-0413
Language: German
Subjects: Schule; Coaching; Schulleitung; Personalmanagement
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/30840
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Lippmann, E. (2019). Kann Schulleitung zugleich Coach sein? Pädagogische Führung, 2019(6), 228–230.
Lippmann, E. (2019) ‘Kann Schulleitung zugleich Coach sein?’, Pädagogische Führung, 2019(6), pp. 228–230.
E. Lippmann, “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?,” Pädagogische Führung, vol. 2019, no. 6, pp. 228–230, 2019.
LIPPMANN, Eric, 2019. Kann Schulleitung zugleich Coach sein? Pädagogische Führung. 2019. Bd. 2019, Nr. 6, S. 228–230
Lippmann, Eric. 2019. “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?” Pädagogische Führung 2019 (6): 228–30.
Lippmann, Eric. “Kann Schulleitung zugleich Coach sein?” Pädagogische Führung, vol. 2019, no. 6, 2019, pp. 228–30.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.