Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens |
Authors: | Coenen, Christian |
Published in: | Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung |
Editors of the parent work: | Füglistaller, U. |
Page(s): | 468 |
Pages to: | 506 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Versus |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-03909-085-3 |
Language: | German |
Subjects: | IFM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3571 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2008). Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens. In U. Füglistaller (ed.), Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung (pp. 468–506). Versus.
Coenen, C. (2008) ‘Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens’, in U. Füglistaller (ed.) Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung. Zürich: Versus, pp. 468–506.
C. Coenen, “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens,” in Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, U. Füglistaller, Ed. Zürich: Versus, 2008, pp. 468–506.
COENEN, Christian, 2008. Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens. In: U. FÜGLISTALLER (Hrsg.), Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung. Zürich: Versus. S. 468–506. ISBN 978-3-03909-085-3
Coenen, Christian. 2008. “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens.” In Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, edited by U. Füglistaller, 468–506. Zürich: Versus.
Coenen, Christian. “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens.” Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, edited by U. Füglistaller, Versus, 2008, pp. 468–506.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.