Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens
Authors: Coenen, Christian
Published in: Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung
Editors of the parent work: Füglistaller, U.
Page(s): 468
Pages to: 506
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-085-3
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3571
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2008). Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens. In U. Füglistaller (ed.), Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung (pp. 468–506). Versus.
Coenen, C. (2008) ‘Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens’, in U. Füglistaller (ed.) Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung. Zürich: Versus, pp. 468–506.
C. Coenen, “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens,” in Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, U. Füglistaller, Ed. Zürich: Versus, 2008, pp. 468–506.
COENEN, Christian, 2008. Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens. In: U. FÜGLISTALLER (Hrsg.), Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung. Zürich: Versus. S. 468–506. ISBN 978-3-03909-085-3
Coenen, Christian. 2008. “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens.” In Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, edited by U. Füglistaller, 468–506. Zürich: Versus.
Coenen, Christian. “Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens.” Dienstleistungskompetenz : strategische Differenzierung durch konsequente Kundenorientierung, edited by U. Füglistaller, Versus, 2008, pp. 468–506.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.