Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden
Authors: Coenen, Christian
Issue Date: 1999
Publisher / Ed. Institution: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Publisher / Ed. Institution: Ingolstadt
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3660
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (1999). Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, C. (1999) Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
C. Coenen, “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden,” Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Ingolstadt, 1999.
COENEN, Christian, 1999. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Coenen, Christian. 1999. “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden.” Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, Christian. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, 1999.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.