Publication type: | Working paper – expertise – study |
Title: | Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden |
Authors: | Coenen, Christian |
Issue Date: | 1999 |
Publisher / Ed. Institution: | Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt |
Publisher / Ed. Institution: | Ingolstadt |
Language: | German |
Subjects: | IFM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3660 |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (1999). Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, C. (1999) Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
C. Coenen, “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden,” Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Ingolstadt, 1999.
COENEN, Christian, 1999. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Coenen, Christian. 1999. “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden.” Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, Christian. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, 1999.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.