Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion |
Authors: | Gysin, Nicole Süss, Daniel |
Published in: | Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis |
Volume(Issue): | 2003 |
Issue: | 1 |
Page(s): | 16 |
Pages to: | 19 |
Issue Date: | 2003 |
Publisher / Ed. Institution: | Studien- und Berufsberatung des Kantons Zürich (Erziehungsdirektion) |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3824 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Gysin, N., & Süss, D. (2003). Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion. Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis, 2003(1), 16–19.
Gysin, N. and Süss, D. (2003) ‘Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion’, Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis, 2003(1), pp. 16–19.
N. Gysin and D. Süss, “Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion,” Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis, vol. 2003, no. 1, pp. 16–19, 2003.
GYSIN, Nicole und Daniel SÜSS, 2003. Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion. Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis. 2003. Bd. 2003, Nr. 1, S. 16–19
Gysin, Nicole, and Daniel Süss. 2003. “Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion.” Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis 2003 (1): 16–19.
Gysin, Nicole, and Daniel Süss. “Kommunikations- und Medienwissenschaft : Forschung & Reflexion.” Perspektiven: Zeitschrift für Studien- und Berufspraxis, vol. 2003, no. 1, 2003, pp. 16–19.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.