Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung?
Authors: Kobi, Sylvie
Graf, Maja
Published in: Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule
Editors of the parent work: Benz Bartoletta, Petra
Meier Kressig, Marcel
Riedi, Anna Maria
Zwilling, Michael
Page(s): 253
Pages to: 267
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: Haupt
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-258-07606-5
Language: German
Subjects: Soziale arbeit; Hochschule; E-learning
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3834
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kobi, S., & Graf, M. (2010). Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung? In P. Benz Bartoletta, M. Meier Kressig, A. M. Riedi, & M. Zwilling (eds.), Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule (pp. 253–267). Haupt.
Kobi, S. and Graf, M. (2010) ‘Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung?’, in P. Benz Bartoletta et al. (eds) Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule. Bern: Haupt, pp. 253–267.
S. Kobi and M. Graf, “Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung?,” in Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule, P. Benz Bartoletta, M. Meier Kressig, A. M. Riedi, and M. Zwilling, Eds. Bern: Haupt, 2010, pp. 253–267.
KOBI, Sylvie und Maja GRAF, 2010. Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung? In: Petra BENZ BARTOLETTA, Marcel MEIER KRESSIG, Anna Maria RIEDI und Michael ZWILLING (Hrsg.), Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule. Bern: Haupt. S. 253–267. ISBN 978-3-258-07606-5
Kobi, Sylvie, and Maja Graf. 2010. “Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung?” In Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule, edited by Petra Benz Bartoletta, Marcel Meier Kressig, Anna Maria Riedi, and Michael Zwilling, 253–67. Bern: Haupt.
Kobi, Sylvie, and Maja Graf. “Wie verändert das Lernen im virtuellen Raum die Hochschulbildung?” Soziale Arbeit in der Schweiz : Einblicke in Disziplin, Profession und Hochschule, edited by Petra Benz Bartoletta et al., Haupt, 2010, pp. 253–67.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.