Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1792
Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern
Authors: Süss, Daniel
Giordani, Giordano
DOI: 10.21256/zhaw-1792
Published in: MedienPädagogik
Page(s): 1
Pages to: 27
Issue Date: 2000
Publisher / Ed. Institution: Pädagogische Hochschule Zürich
ISSN: 1424-3636
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3859
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): CC BY-SA 4.0: Attribution - Share alike 4.0 International
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2000_Süss_Sprachregionale und kulturelle Aspekte_Medien Pädagogik.pdf379.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Süss, D., & Giordani, G. (2000). Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern. MedienPädagogik, 1–27. https://doi.org/10.21256/zhaw-1792
Süss, D. and Giordani, G. (2000) ‘Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern’, MedienPädagogik, pp. 1–27. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1792.
D. Süss and G. Giordani, “Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern,” MedienPädagogik, pp. 1–27, 2000, doi: 10.21256/zhaw-1792.
SÜSS, Daniel und Giordano GIORDANI, 2000. Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern. MedienPädagogik. 2000. S. 1–27. DOI 10.21256/zhaw-1792
Süss, Daniel, and Giordano Giordani. 2000. “Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern.” MedienPädagogik, 1–27. https://doi.org/10.21256/zhaw-1792.
Süss, Daniel, and Giordano Giordani. “Sprachregionale und kulturelle Aspekte der Mediennutzung von Schweizer Kindern.” MedienPädagogik, 2000, pp. 1–27, https://doi.org/10.21256/zhaw-1792.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.