Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Süss, Daniel | - |
dc.contributor.author | Hipeli Müller, Eveline | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-15T14:29:49Z | - |
dc.date.available | 2018-03-15T14:29:49Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-531-18158-5 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3941 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Springer | de_CH |
dc.relation.ispartof | Handbuch Medienwirkungsforschung | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Vorbilder | de_CH |
dc.subject | Lernen am Modell | de_CH |
dc.subject | Medienwirkungen | de_CH |
dc.subject.ddc | 302: Soziale Interaktion | de_CH |
dc.subject.ddc | 303: Soziale Prozesse | de_CH |
dc.title | Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Angewandte Psychologie | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Psychologisches Institut (PI) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Wiesbaden | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.1007/978-3-531-18967-3_9 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 205 | de_CH |
zhaw.pages.start | 191 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Schweiger, Wolfgang | - |
zhaw.parentwork.editor | Fahr, Andreas | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.webfeed | Medienpsychologie | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Süss, D., & Hipeli Müller, E. (2013). Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In W. Schweiger & A. Fahr (eds.), Handbuch Medienwirkungsforschung (pp. 191–205). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9
Süss, D. and Hipeli Müller, E. (2013) ‘Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder’, in W. Schweiger and A. Fahr (eds) Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer, pp. 191–205. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
D. Süss and E. Hipeli Müller, “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder,” in Handbuch Medienwirkungsforschung, W. Schweiger and A. Fahr, Eds. Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 191–205. doi: 10.1007/978-3-531-18967-3_9.
SÜSS, Daniel und Eveline HIPELI MÜLLER, 2013. Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder. In: Wolfgang SCHWEIGER und Andreas FAHR (Hrsg.), Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer. S. 191–205. ISBN 978-3-531-18158-5
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. 2013. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” In Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, 191–205. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
Süss, Daniel, and Eveline Hipeli Müller. “Werther, Soap-Stars und Ego-Shooter-Helden : das Einflusspotenzial medialer Vorbilder.” Handbuch Medienwirkungsforschung, edited by Wolfgang Schweiger and Andreas Fahr, Springer, 2013, pp. 191–205, https://doi.org/10.1007/978-3-531-18967-3_9.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.