Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik
Authors: Paus-Haase, Ingrid
Lampert, Claudia
Süss, Daniel
DOI: 10.1007/978-3-322-87342-2_1
Published in: Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale
Editors of the parent work: Paus-Haase, Ingrid
Lampert, Claudia
Süss, Daniel
Page(s): 9
Pages to: 18
Issue Date: 2002
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Heidelberg
ISBN: 978-3-531-13767-4
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3966
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Paus-Haase, I., Lampert, C., & Süss, D. (2002). Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik. In I. Paus-Haase, C. Lampert, & D. Süss (eds.), Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale (pp. 9–18). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1
Paus-Haase, I., Lampert, C. and Süss, D. (2002) ‘Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik’, in I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss (eds) Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Heidelberg: Springer, pp. 9–18. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.
I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik,” in Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, Eds. Heidelberg: Springer, 2002, pp. 9–18. doi: 10.1007/978-3-322-87342-2_1.
PAUS-HAASE, Ingrid, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS, 2002. Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik. In: Ingrid PAUS-HAASE, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS (Hrsg.), Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Heidelberg: Springer. S. 9–18. ISBN 978-3-531-13767-4
Paus-Haase, Ingrid, Claudia Lampert, and Daniel Süss. 2002. “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik.” In Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, edited by Ingrid Paus-Haase, Claudia Lampert, and Daniel Süss, 9–18. Heidelberg: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.
Paus-Haase, Ingrid, et al. “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik.” Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, edited by Ingrid Paus-Haase et al., Springer, 2002, pp. 9–18, https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.