Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik |
Authors: | Paus-Haase, Ingrid Lampert, Claudia Süss, Daniel |
DOI: | 10.1007/978-3-322-87342-2_1 |
Published in: | Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale |
Editors of the parent work: | Paus-Haase, Ingrid Lampert, Claudia Süss, Daniel |
Page(s): | 9 |
Pages to: | 18 |
Issue Date: | 2002 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Heidelberg |
ISBN: | 978-3-531-13767-4 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3966 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Paus-Haase, I., Lampert, C., & Süss, D. (2002). Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik. In I. Paus-Haase, C. Lampert, & D. Süss (eds.), Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale (pp. 9–18). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1
Paus-Haase, I., Lampert, C. and Süss, D. (2002) ‘Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik’, in I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss (eds) Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Heidelberg: Springer, pp. 9–18. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.
I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik,” in Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, Eds. Heidelberg: Springer, 2002, pp. 9–18. doi: 10.1007/978-3-322-87342-2_1.
PAUS-HAASE, Ingrid, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS, 2002. Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik. In: Ingrid PAUS-HAASE, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS (Hrsg.), Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Heidelberg: Springer. S. 9–18. ISBN 978-3-531-13767-4
Paus-Haase, Ingrid, Claudia Lampert, and Daniel Süss. 2002. “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik.” In Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, edited by Ingrid Paus-Haase, Claudia Lampert, and Daniel Süss, 9–18. Heidelberg: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.
Paus-Haase, Ingrid, et al. “Zum Selbstverständnis der Medienpädagogik.” Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, edited by Ingrid Paus-Haase et al., Springer, 2002, pp. 9–18, https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2_1.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.