Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie
Authors: Süss, Daniel
Conference details: Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014
Issue Date: 30-Oct-2014
Language: German
Subjects: James-Studie; Mediennutzung; Medienkompetenz; Soziale Netzwerke
Subject (DDC): 302: Social interaction
305: Groups (age, origine, gender, income)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5756
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D. (2014, October 30). JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie. Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014.
Süss, D. (2014) ‘JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie’, in Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014.
D. Süss, “JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie,” in Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014, Oct. 2014.
SÜSS, Daniel, 2014. JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie. In: Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014. Conference presentation. 30 Oktober 2014
Süss, Daniel. 2014. “JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie.” Conference presentation. In Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014.
Süss, Daniel. “JAMES 2014 : Ergebnisse der Studie.” Bildungsmesse Didacta Schweiz, Basel, 30. Oktober 2014, 2014.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.