Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001
Editors: Steinebach, Christoph
Extent: 294
Issue Date: 2002
Publisher / Ed. Institution: Larimar
Publisher / Ed. Institution: Hockenheim
ISBN: 978-3-931569-14-3
Language: German
Subjects: Forschung; Empirische Methoden; Evaluation; Wissenstransfer
Subject (DDC): 000: Generalities and science
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5836
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2002). Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001. Larimar.
Steinebach, C. (ed.) (2002) Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001. Hockenheim: Larimar.
C. Steinebach, Ed., Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001. Hockenheim: Larimar, 2002.
STEINEBACH, Christoph (Hrsg.), 2002. Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001, 2002. Hockenheim: Larimar. ISBN 978-3-931569-14-3
Steinebach, Christoph, ed. 2002. Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001. Hockenheim: Larimar.
Steinebach, Christoph, editor. Forschung und Bildung als Dienstleistung : Bericht des Instituts für Angewandte Forschung (IAF) der KFH Freiburg, 1997 bis 2001. Larimar, 2002.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.