Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen |
Authors: | Steinebach, Christoph Steinebach, Ursula |
Conference details: | Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012 |
Issue Date: | 17-Jul-2012 |
Language: | German |
Subjects: | Positive Peerkultur; PPC; Resilienz; Widerstandsfähigkeit; Vulnerabilität; Schule; Unterricht |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology 303: Social processes 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6111 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C., & Steinebach, U. (2012, July 17). Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen. Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
Steinebach, C. and Steinebach, U. (2012) ‘Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen’, in Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
C. Steinebach and U. Steinebach, “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen,” in Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012, Jul. 2012.
STEINEBACH, Christoph und Ursula STEINEBACH, 2012. Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen. In: Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012. Conference presentation. 17 Juli 2012
Steinebach, Christoph, and Ursula Steinebach. 2012. “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen.” Conference presentation. In Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
Steinebach, Christoph, and Ursula Steinebach. “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen.” Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012, 2012.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.