Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | van Garrel, Clément | - |
dc.contributor.author | Huber, Petra | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-01T10:46:52Z | - |
dc.date.available | 2018-06-01T10:46:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 0942-7694 | de_CH |
dc.identifier.issn | 0173-5500 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6416 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.language.iso | en | de_CH |
dc.publisher | Verlag für Chemische Industrie | de_CH |
dc.relation.ispartof | SOFW Journal | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 660: Technische Chemie | de_CH |
dc.title | Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Life Sciences und Facility Management | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Lebensmittel- und Getränkeinnovation (ILGI) | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 142 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 9 | de_CH |
zhaw.pages.start | 4 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 8 | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
van Garrel, C., & Huber, P. (2016). Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference. SOFW Journal, 8(142), 4–9.
van Garrel, C. and Huber, P. (2016) ‘Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference’, SOFW Journal, 8(142), pp. 4–9.
C. van Garrel and P. Huber, “Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference,” SOFW Journal, vol. 8, no. 142, pp. 4–9, 2016.
VAN GARREL, Clément und Petra HUBER, 2016. Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference. SOFW Journal. 2016. Bd. 8, Nr. 142, S. 4–9
van Garrel, Clément, and Petra Huber. 2016. “Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference.” SOFW Journal 8 (142): 4–9.
van Garrel, Clément, and Petra Huber. “Sensorische Methoden mit Mehrwert - präferenzbildende Eigenschaften bei Männerkosmetik / Sensory methods with added value - attributes of men’s skin care products that create consumer preference.” SOFW Journal, vol. 8, no. 142, 2016, pp. 4–9.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.