Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik
Editors: Steinebach, Christoph
Extent: 201
Issue Date: 2005
Series: Edition S
Publisher / Ed. Institution: Universitätsverlag Winter
Publisher / Ed. Institution: Heidelberg
ISBN: 978-3-8253-8326-8
Language: German
Subjects: Hochschulausbildung; Lehrmethoden; Psychologie; Lerntheorie; Konstruktivismus; Lehren; Hochschuldidaktik
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6598
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2005). Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Universitätsverlag Winter.
Steinebach, C. (ed.) (2005) Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter.
C. Steinebach, Ed., Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 2005.
STEINEBACH, Christoph (Hrsg.), 2005. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik, 2005. Heidelberg: Universitätsverlag Winter. ISBN 978-3-8253-8326-8
Steinebach, Christoph, ed. 2005. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter.
Steinebach, Christoph, editor. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Universitätsverlag Winter, 2005.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.