Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik |
Editors: | Steinebach, Christoph |
Extent: | 201 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Edition S |
Publisher / Ed. Institution: | Universitätsverlag Winter |
Publisher / Ed. Institution: | Heidelberg |
ISBN: | 978-3-8253-8326-8 |
Language: | German |
Subjects: | Hochschulausbildung; Lehrmethoden; Psychologie; Lerntheorie; Konstruktivismus; Lehren; Hochschuldidaktik |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6598 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2005). Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Universitätsverlag Winter.
Steinebach, C. (ed.) (2005) Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter.
C. Steinebach, Ed., Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 2005.
STEINEBACH, Christoph (Hrsg.), 2005. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik, 2005. Heidelberg: Universitätsverlag Winter. ISBN 978-3-8253-8326-8
Steinebach, Christoph, ed. 2005. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Heidelberg: Universitätsverlag Winter.
Steinebach, Christoph, editor. Psychologie Lehren und Lernen : Beiträge zur Hochschuldidaktik. Universitätsverlag Winter, 2005.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.