Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-3744
Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse
Authors: Hadjar, Andreas
Haunberger, Sigrid
Schubert, Frank
DOI: 10.21256/zhaw-3744
10.1007/s11609-008-0027-2
Published in: Berliner Journal für Soziologie
Volume(Issue): 18
Issue: 3
Page(s): 370
Pages to: 400
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Springer
ISSN: 1862-2593
0863-1808
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
370: Education
Further description: Erworben im Rahmen der Schweizer Nationallizenzen (http://www.nationallizenzen.ch)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6974
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.1007_s11609-008-0027-2.pdf651.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Hadjar, A., Haunberger, S., & Schubert, F. (2008). Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse. Berliner Journal für Soziologie, 18(3), 370–400. https://doi.org/10.21256/zhaw-3744
Hadjar, A., Haunberger, S. and Schubert, F. (2008) ‘Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse’, Berliner Journal für Soziologie, 18(3), pp. 370–400. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3744.
A. Hadjar, S. Haunberger, and F. Schubert, “Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse,” Berliner Journal für Soziologie, vol. 18, no. 3, pp. 370–400, 2008, doi: 10.21256/zhaw-3744.
HADJAR, Andreas, Sigrid HAUNBERGER und Frank SCHUBERT, 2008. Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse. Berliner Journal für Soziologie. 2008. Bd. 18, Nr. 3, S. 370–400. DOI 10.21256/zhaw-3744
Hadjar, Andreas, Sigrid Haunberger, and Frank Schubert. 2008. “Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse.” Berliner Journal für Soziologie 18 (3): 370–400. https://doi.org/10.21256/zhaw-3744.
Hadjar, Andreas, et al. “Bildung und subjektives Wohlbefinden im Zeitverlauf, 1984-2002 : eine Mehrebenenanalyse.” Berliner Journal für Soziologie, vol. 18, no. 3, 2008, pp. 370–400, https://doi.org/10.21256/zhaw-3744.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.