Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Müller-Stewens, Günter | - |
dc.contributor.author | Müller, Adrian W. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-27T14:55:26Z | - |
dc.date.available | 2018-06-27T14:55:26Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7910-2868-2 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7416 | - |
dc.format.extent | 255 | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Schäffer-Poeschel | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 003: Systeme | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien | de_CH |
dc.type | Buch | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.publisher.place | Stuttgart | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Müller-Stewens, G., & Müller, A. W. (2009). Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, G. and Müller, A.W. (2009) Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
G. Müller-Stewens and A. W. Müller, Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2009.
MÜLLER-STEWENS, Günter und Adrian W. MÜLLER, 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. ISBN 978-3-7910-2868-2
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.