Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-761
Publication type: Bachelor thesis
Title: CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder?
Authors: Stricker, Edith
Advisors / Reviewers: Genner, Sarah
DOI: 10.21256/zhaw-761
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/761
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stricker_Edith.pdf2.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Stricker, E. (2014). CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-761
Stricker, E. (2014) CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-761.
E. Stricker, “CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder?,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014. doi: 10.21256/zhaw-761.
STRICKER, Edith, 2014. CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Stricker, Edith. 2014. “CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder?” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-761.
Stricker, Edith. CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014, https://doi.org/10.21256/zhaw-761.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.