Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-854
Publication type: Bachelor thesis
Title: Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“
Authors: Veigel, Anika
Advisors / Reviewers: von Wyl, Agnes
DOI: 10.21256/zhaw-854
Extent: 74
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Integrative Körperpsychotherapie; Methode; Eklektizismus
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/854
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ba0117.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Veigel, A. (2010). Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“ [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-854
Veigel, A. (2010) Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-854.
A. Veigel, “Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-854.
VEIGEL, Anika, 2010. Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Veigel, Anika. 2010. “Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-854.
Veigel, Anika. Untersuchung der Methodentreue von „Integrativen Körperpsychotherapeuten“. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-854.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.