Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Übergang ins Jugendalter |
Authors: | Schwarz, Beate |
Published in: | Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort |
Editors of the parent work: | Strohmer, Janina |
Page(s): | 209 |
Pages to: | 214 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | Hogrefe |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 978-3-456-85717-6 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8610 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwarz, B. (2018). Übergang ins Jugendalter. In J. Strohmer (ed.), Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort (pp. 209–214). Hogrefe.
Schwarz, B. (2018) ‘Übergang ins Jugendalter’, in J. Strohmer (ed.) Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort. Bern: Hogrefe, pp. 209–214.
B. Schwarz, “Übergang ins Jugendalter,” in Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort, J. Strohmer, Ed. Bern: Hogrefe, 2018, pp. 209–214.
SCHWARZ, Beate, 2018. Übergang ins Jugendalter. In: Janina STROHMER (Hrsg.), Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort. Bern: Hogrefe. S. 209–214. ISBN 978-3-456-85717-6
Schwarz, Beate. 2018. “Übergang ins Jugendalter.” In Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort, edited by Janina Strohmer, 209–14. Bern: Hogrefe.
Schwarz, Beate. “Übergang ins Jugendalter.” Psychologische Grundlagen für Fachkräfte in Kindergarten, Krippe und Hort, edited by Janina Strohmer, Hogrefe, 2018, pp. 209–14.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.