Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-880
Publication type: Master thesis
Title: Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten
Authors: Rufer, Monika
Advisors / Reviewers: Bonn, Kathrin
von Wyl, Agnes
DOI: 10.21256/zhaw-880
Extent: 102
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/880
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ma0023.pdf3.53 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Rufer, M. (2010). Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-880
Rufer, M. (2010) Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-880.
M. Rufer, “Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-880.
RUFER, Monika, 2010. Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Rufer, Monika. 2010. “Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-880.
Rufer, Monika. Ressourcen, Schutzfaktoren in der Dialektisch Behavioralen Therapie von Adoleszenten. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-880.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.