Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen sollten
Authors: Hannich, Frank
Rüeger, Brian
Published in: Zeitschrift Führung + Organisation
Volume(Issue): 80
Issue: 3
Page(s): 161
Pages to: 170
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel
ISSN: 0044-3212
0722-7485
Language: German
Subjects: Weltmeister; Kundenbeziehungen; Herz
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Emotionen haben einen dominanten Einfluss auf die meisten Kaufentscheidungen. Umso wichtiger ist es, die Kundenbeziehungen auf ein emotionales Fundament zu stellen und dieses im gesamten Unternehmen - nicht nur in der Werbe- und Kommunikationsabteilung - zu verankern. Ein neues Analyse-Framework zeigt, wie Sie unerwartete Emotionalisierungs-Quellen in Ihrem Unternehmen aufspüren und sich damit erfolgreich von Wettbewerbern abheben.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9052
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Department of Foundation Studies in Science (AWG)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.