Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-914
Publication type: Master thesis
Title: Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse
Authors: Jäger, Manuela
Advisors / Reviewers: Wyl, Agnes von
DOI: 10.21256/zhaw-914
Extent: 97
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/914
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ma0065.pdf1.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Jäger, M. (2012). Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-914
Jäger, M. (2012) Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-914.
M. Jäger, “Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2012. doi: 10.21256/zhaw-914.
JÄGER, Manuela, 2012. Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Jäger, Manuela. 2012. “Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-914.
Jäger, Manuela. Zur therapeutischen Beziehung in der Psychotherapie mit Kindern - eine qualitative Analyse. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2012, https://doi.org/10.21256/zhaw-914.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.