Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-920
Publication type: | Master thesis |
Title: | Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen |
Authors: | Auer, Caroline |
Advisors / Reviewers: | Süss, Daniel |
DOI: | 10.21256/zhaw-920 |
Issue Date: | 2013 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/920 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Masterarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ma0089.pdf | 8.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Auer, C. (2013). Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-920
Auer, C. (2013) Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-920.
C. Auer, “Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013. doi: 10.21256/zhaw-920.
AUER, Caroline, 2013. Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Auer, Caroline. 2013. “Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-920.
Auer, Caroline. Cyberbullying – Belastungen und Folgen : eine explorative Befragung von Jugendlichen, Eltern und Lehrpersonen. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-920.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.