Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-934
Publication type: Master thesis
Title: Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive
Authors: Limani, Leandra
Advisors / Reviewers: Künzli, Hansjörg
DOI: 10.21256/zhaw-934
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/934
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ma0104_v2.pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Limani, L. (2013). Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-934
Limani, L. (2013) Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-934.
L. Limani, “Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013. doi: 10.21256/zhaw-934.
LIMANI, Leandra, 2013. Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Limani, Leandra. 2013. “Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-934.
Limani, Leandra. Das Beratungsverständnis von Public Relations- Beratenden aus systemtheoretischer Perspektive. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-934.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.