Browsing by Organisational Unit Institut für Facility Management (IFM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 399 to 418 of 610 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Dec-2022Position paper on developing standardized modelling approaches for the management of healthcare organizationsGerber, Nicole
4-Apr-2022Positive energy districts in Norway and SwitzerlandHaase, Matthias; Baer, Daniela
27-Feb-2008Preparation of concrete acceleratorHofmann, Thomas
May-2017Pretest and validation criteria for qualitative data collection in a two-stage explorative study on Legionella prevention in water systems in hospitalsLeiblein, Thomas; Tucker, Matthew; Al Khaddar, Rafid; Lee, Susanne; Gollnisch, Carsten, et al
2021Privacy regulation theory : redevelopment and application to work privacyWeber, Clara; Gatersleben, Birgitta; Degenhardt, Barbara; Windlinger Inversini, Lukas
2018Process model for the food service in Swiss hospitalsWeisshaupt, Oliver; Leiblein-Züger, Gabriela V.; Hofer, Susanne
2016Projekt Hospital Planning 4.0 : der Planung von Spitalimmobilien auf den Zahn gefühltHonegger, Franziska; Hofer, Susanne
2017Projektmanagement im "Unmarked Space" : Forschungsprojekte im Spannungsfeld von Industrie und WissenschaftGerber, Nicole; Lübcke, Maren; Reschwamm, Katrin; Wellig, Peter
2016Projektmanagement im Bereich FM in Krankenhäusern der ZukunftGerber, Nicole; Honegger, Franziska
2017Projektmanagement im Spital : FM in HC - Projektmanagement in HC(FM) - Quo vadis?Gerber, Nicole
2018Projektmanagement in HC : Mission (im)possible / Patient Projektmanagement im SpitalGerber, Nicole
Dec-2016PromoS : Prozessmodell für nicht-medizinische Supportleistungen in SpitälernGerber, Nicole; Tschümperlin, Carina; Hofer, Susanne
2014Proof of economic viability of blended learning business modelsDruhmann, Carsten K.; Hohenberg, Gregor
2002Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Prosoziale Kompetenz des Mitarbeiters in der DienstleistungsinteraktionCoenen, Christian
2005Prosoziales Dienstleisterverhalten im KundenkontaktCoenen, Christian
2013Prozessmanagement für die SpitalgastronomieHofer, Susanne; Honegger, Franziska; Züger, Gabriela
2016Prozessmodellierung : „Ist so, weil war so. Bleibt so, weil ist so?“Gerber, Nicole
Oct-2014«Qualifizierte Services in Geldwerte umsetzen?!?»Honegger, Franziska; Hofer, Susanne
2012Die Qualität nachhaltiger Bürogebäude für die Nutzer : Nachhaltigkeit gewinnt im ImmobilienbereichWindlinger Inversini, Lukas; Hofmann, Thomas; Janser, Marcel