Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 284 to 303 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
1-Oct-2011Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0Müller, Guido; Berger, Verena
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2010Nation branding and integrated marketing communications : an ASEAN perspectiveDinnie, Keith; Melewar, T.C.; Seidenfuss, Kai‐Uwe; Musa, Ghazali
2014Negawatt statt MegawattRellstab, Rolf
2015Negawatt statt Megawatt : Forschungsprojekt zur Verbesserung der Wirkung von Energieeffizienz-Programmen bei KMU (Schlussbericht)Rohrer, Jürg; Berger, Christian; Günther, Eva; Rellstab, Rolf; Rinaldi, Patrick, et al
2007Neue Trends im Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2012Neuromarketing : Impact aktueller Erkenntnisse der Neurowissenschaft auf das Management von Marken und UnternehmensimageReidenbach, Judith; Jeker Weber, Karin
2019No ad blockers for old men? : demographic evidence for ad blocker usage from GermanyStallone, Valerio
2013"Noch nie hat sich ein Unternehmen einfach so in eine Agentur verliebt" : die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen - eine Studie aus KundensichtJanoschka, Anja; Fleck, Matthes; Schleiss, Sandra; Rellstab, Rolf
2020Nostalgia and the personal truth : an empirical study on narrative identities in brand managementSchäfer, Wolfgang
10-Mar-2021Now you see me : a quantitative study on the effects of ad blocker usage on users’ brand perceptionStallone, Valerio; Rozumowski, Anna; Pelka, Amelie; Reisig, Dominik; Pankratz, Claire
2009Nutzung von Communities im CRMRüeger, Brian
12-Sep-2023One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco PreventionWieber, Frank; Müller, Steffen; Ackermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2014Online web experiments using live web contentSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
Nov-2019Onlinehändlerbefragung 2019 : Chancen und Herausforderungen im Vertrieb und Marketing von Schweizer OnlineshopsZumstein, Darius; Steigerwald, Antonia
Sep-2020Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in KrisenzeitenZumstein, Darius; Oswald, Carmen
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia