Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 284 to 303 of 507
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
1-Oct-2011
Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0
Müller, Guido
;
Berger, Verena
2011
Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische Ergebnisse
Siems, Florian
;
Moosmayer, Dirk
;
Rüeger, Brian
;
Hannich, Frank
2010
Nation branding and integrated marketing communications : an ASEAN perspective
Dinnie, Keith
;
Melewar, T.C.
;
Seidenfuss, Kai‐Uwe
;
Musa, Ghazali
2014
Negawatt statt Megawatt
Rellstab, Rolf
2015
Negawatt statt Megawatt : Forschungsprojekt zur Verbesserung der Wirkung von Energieeffizienz-Programmen bei KMU (Schlussbericht)
Rohrer, Jürg
;
Berger, Christian
;
Günther, Eva
;
Rellstab, Rolf
;
Rinaldi, Patrick
, et al
2007
Neue Trends im Customer Relationship Management
Rüeger, Brian
;
Hannich, Frank
2012
Neuromarketing : Impact aktueller Erkenntnisse der Neurowissenschaft auf das Management von Marken und Unternehmensimage
Reidenbach, Judith
;
Jeker Weber, Karin
2019
No ad blockers for old men? : demographic evidence for ad blocker usage from Germany
Stallone, Valerio
2013
"Noch nie hat sich ein Unternehmen einfach so in eine Agentur verliebt" : die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen - eine Studie aus Kundensicht
Janoschka, Anja
;
Fleck, Matthes
;
Schleiss, Sandra
;
Rellstab, Rolf
2020
Nostalgia and the personal truth : an empirical study on narrative identities in brand management
Schäfer, Wolfgang
10-Mar-2021
Now you see me : a quantitative study on the effects of ad blocker usage on users’ brand perception
Stallone, Valerio
;
Rozumowski, Anna
;
Pelka, Amelie
;
Reisig, Dominik
;
Pankratz, Claire
2009
Nutzung von Communities im CRM
Rüeger, Brian
12-Sep-2023
One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco Prevention
Wieber, Frank
;
Müller, Steffen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
Sep-2021
Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and Austria
Zumstein, Darius
;
Oswald, Carmen
;
Brauer, Claudia
Sep-2022
Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerce
Zumstein, Darius
;
Oswald, Carmen
;
Brauer, Claudia
2014
Online web experiments using live web content
Seiler, Roger
;
Miesler, Linda
;
Hari, Jürg J.
2020
Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit
Müller, Steffen
Nov-2019
Onlinehändlerbefragung 2019 : Chancen und Herausforderungen im Vertrieb und Marketing von Schweizer Onlineshops
Zumstein, Darius
;
Steigerwald, Antonia
Sep-2020
Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in Krisenzeiten
Zumstein, Darius
;
Oswald, Carmen
Sep-2021
Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und Österreich
Zumstein, Darius
;
Oswald, Carmen
;
Brauer, Claudia