Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Wie sieht ein gutes Problem aus? |
Authors: | Müller, Claude |
Published in: | Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung |
Volume(Issue): | 2012 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 26 |
Pages to: | 31 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher / Ed. Institution: | BCH-FPS |
ISSN: | 1664-5316 1422-9102 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10605 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, C. (2012). Wie sieht ein gutes Problem aus? Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung, 2012(3), 26–31.
Müller, C. (2012) ‘Wie sieht ein gutes Problem aus?’, Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung, 2012(3), pp. 26–31.
C. Müller, “Wie sieht ein gutes Problem aus?,” Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung, vol. 2012, no. 3, pp. 26–31, 2012.
MÜLLER, Claude, 2012. Wie sieht ein gutes Problem aus? Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung. 2012. Bd. 2012, Nr. 3, S. 26–31
Müller, Claude. 2012. “Wie sieht ein gutes Problem aus?” Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung 2012 (3): 26–31.
Müller, Claude. “Wie sieht ein gutes Problem aus?” Folio - die Zeitschrift für Lehrpersonen in der Berufsbildung, vol. 2012, no. 3, 2012, pp. 26–31.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.