Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog
Authors: Hannich, Frank
Beerli, Beata
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2011
Issue: 11
Page(s): 63
Pages to: 64
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 0255-7673
1023-8913
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Advanced Studies Megatrends und die bahnbrechenden gesellschaftlichen Veränderungen, die sie erwarten lassen, sind in aller Munde. Wirklichen Mehrwert aber bringt erst die Frage: Was bedeutet das für das CRM in meinem Unternehmen? Ein Bericht über die Kompetenzanforderungen zu Kundenbeziehungen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10628
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.