Issue Date | Title | Involved Person(s) |
29-Nov-2023 | Konzeption und Umsetzung von interaktiven Lernmedien zum Arbeiten mit Korpora | Mahlow, Cerstin |
9-Nov-2023 | KI und Litigation-PR | Mahlow, Cerstin |
4-Oct-2023 | Schreiben mit generativer KI in Lehre und Unterricht | Mahlow, Cerstin |
11-Sep-2023 | Literacy empowers participation — how can AI empower literacy? | Mahlow, Cerstin |
Aug-2023 | Large language models and artificial intelligence as tools for teaching and learning writing | Mahlow, Cerstin |
21-Jun-2023 | Automatische Textproduktion in juristischen Kontexten : Möglichkeiten und Grenzen | Mahlow, Cerstin |
7-Jun-2023 | ChatGPT - Chancen und Risiken im Umgang mit Künstlicher Intelligenz (KI) | Nufer, Pascal; Jörg, Daniel; Keel, Guido; Mahlow, Cerstin |
Jun-2023 | First insights into post-feedback revision strategies based on writing process and product data | Mahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna; Matic, Igor |
Jun-2023 | Towards implementing a module for automated writing feedback | Ulasik, Malgorzata Anna; Runte, Maren; Mahlow, Cerstin; Stahlhut, Laura; Gautschi, Curtis |
31-May-2023 | Wie funktioniert automatische Textproduktion mit grossen Sprachmodellen? | Mahlow, Cerstin |
31-Mar-2023 | Writing tools : looking back to look ahead | Mahlow, Cerstin |
21-Mar-2023 | Entwicklung eines Produkt-Prozess-Korpus zur Unterstützung des Erwerbs von Kompetenzen im Bereich Digital Literacy (SPPC Swiss Process-Product Corpus of Student Writing Development) | Mahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna |
18-Feb-2023 | Large language models and artificial intelligence, the end of (language) learning as we know it—or not quite? | Mahlow, Cerstin |
Feb-2023 | Using the concept of transforming sequences to automatically extract and classify bursts | Mahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna |
Feb-2023 | Supporting the acquisition of digital literacy with the Swiss Process-Product Corpus of Student Writing Development | Mahlow, Cerstin |