Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2008 | Vorwort | Steinebach, Christoph |
Nov-2007 | Hypothalamic-pituitary-adrenocortical (HPA) activity in kindergarten children : importance of gender and associations with behavioral/emotional difficulties | Hatzinger, Martin; Brand, Serge; Perren, Sonja; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai, et al |
Oct-2007 | Associations between family relationships and symptoms/strengths at kindergarten age : what is the role of children's parental representations? | Stadelmann, Stephanie; Perren, Sonja; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai |
Jun-2007 | Pathways of behavioural and emotional symptoms in kindergarten children: what is the role of pro-social behaviour? | Perren, Sonja; Stadelmann, Stephanie; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai |
2007 | Affekt, Repräsentanz und Reflexives Verständnis bei Hyperaktivität im Kindergarten | Benecke, Cord; Juen, Florian; Unterhofer, Kathrin; Bock, Astrid; von Wyl, Agnes, et al |
2005 | Repräsentanz, psychische Struktur und Verhaltensprobleme im Vorschulalter | Juen, Florian; Benecke, Cord; von Wyl, Agnes; Schick, Andreas; Cierpka, Manfred |
2003 | Buchbesprechung: Caroline Eliacheff : Das Kind, das eine Katze sein wollte. Psychoanalytische Arbeit mit Säuglingen und Kleinkindern. München, dtv, 1997, 194 Seiten | von Wyl, Agnes |
2002 | Heilpädagogik für chronisch kranke Kinder in Chile | Steinebach, Christoph; Schreck, D. |